Sunday, October 23, 2011

Senyum Tak, Jeling Bertambah

Haduiii....
Pagi tadi bangun lambat
So, pegi PTAR a.k.a library for sure lambat
Nak daki tangga ke tingkat 6 tu satu hal la kan
Sampai kat tingkat 6, confirm mengah dan banjir...
Cari pulak meja...Lambat punya pasal, meja penuh...
Last2, jmpa jugak
So, kita orang jalan la ke meja tu dengan selamba (Pegi dengan haousemate)
Sampai kat meja kosong tu
Ada la sorang laki ni dia asyik pandang kita orang je
Dah la pandang semacam
Lepas tu, bila kita orang pandang dia balik
Perghhhh...dia punya jelingan, kalah raja juling
Haishhh....kita orang ada bising ke bang???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...