Thursday, September 8, 2011

Kesian... T_T

Pernah rasa kesian tak?
Saya selalu je rasa kesian.
Pernah pegi pasar? Beli barang-barang basah (ikan, sayur...etc)
Saya selalu ikut abah saya ke pasar.
Selalunya beli ikan. Sebab kitorang suka makan ikan.
Berbalik kepada tajuk kesian tadi.
Pergi pasar, kan?
Pernah tengok kucing-kucing berkeliaran kat pasar?
Kesian, kan?
Suatu hari nanti, saya nak kutip kucing-kucing kat pasar  tu.
Pastu, saya nak buka pusat pemuliharaan kucing :)
Sebab... Saya kesian sangat kat kucing-kucing tu :(
Dorang pon nak tempat tinggal yang selesa macam kita jugak.
Dorang pon nak makan makanan yang bersih jugak.
Harap-harap, impian saya ni tercapai
Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...