Sunday, September 18, 2011

Awak Macam Pelakon Korealah!!!

Ni cerita 11 sept..hehehe..xsempat nk post


Hari ni adalah hari yang paling penat
Fuhhhhh~~~


Tak nak cerita pasal hari ni
Nak cerita malam tadi


Alkisahnya........


Malam tadi, naik bas ekspres balik ke shah alam
Abah dan Eka yang hantar ke stesen bas
Sampai sana kul 9,,,tunggu....bas smpai kul 9.45 lebih2


Pastu, seat saya kat tingkat atas
Naik je, terkejut gila!
Nak tau?
Ramai gila orang laki!!!!!!!
Ada dua tiga orang je budak pompuan...Uwaaaa....Takutnya....


Saya cari tempat duduk saya,,,,seat 21,22,23,24....Nah jumpa! Seat nombor 24
Saya duduk, kemudian saya tengok sebelah saya
Eh, orang laki
Dia tengah tidur
Kalau tengok dari tepi.... Muka dia macam pelakon korealah!
Dia tidur pon mcm stail pelakon korea tidur...Gila ah!


Kepada lelaki di sebelah saya berseat nombor 25, bas sani ekspress (kb,rantau pjg,tnh merah ke KL,s.alam,klang - 11 sept)
Awak memang macam pelakon Korealah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...