Monday, March 21, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa ^_^

Last Sunday...
Saya tengok Hikayat Merong Mahawangsa dengan Angah dan Adik...


Kami pergi bertiga je...
Angah yang belanja tiket wayang tu
Thanks Angah and I LOVE YOU :)


Saje je zue nak letak syarat2 ni kat sini..hehehe
Bukan saja2...
Sebenarnya zue nak ingatkan pada semua orang sokonglah industri seni tanah air...
Dengan tidak membawa sebarang bahan rakaman ke dalam panggung wayang..huhu


Merong Mahawangsa


Embok...Lakonan Ummi Nazeera sangat menjadi...Zue suka!


Adanya Merong Mahawangsa berdirinya jua sebagai pentadbir tanah baru itu sama juga Langkasuka namanya, berdiri jualah dibaliknya sama juga seorang permaisuri :) (Teruknya bahasa zue ;P)


Make up, costume, background...Seriously menjadi...Cayalah KRU

p/s: Sapa2 yang tak tengok lagi Merong Mahawangsa, The Malay Chronicles: Bloodliners, sila2kanlah menapak ke panggung wayang kerana tak rugi langsung...Filem Malaysia yang pertama kot yang macam ni...

Angah cakap, kalau P. Ramlee ada lagi, sure lagi best..huhu...Al-Fatihah untuk beliau..

2 comments:

sutera jingga said...

Terima kasih aje ke?hik2

Zurainie bt Mat Jusoh said...

terima kasih + i love u tu...
beli satu percuma satu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...